torsdag 6 maj 2010

Nytt somrigt godis!

Upplagd av hello-emma kl. torsdag, maj 06, 2010
>
Kex Choklad snacks HALLON!
Köpte dessa idag på Netto och jag älskar dom! :D kommer gå åt o då tänker jag köpa nya, mums! Pappa tyckte dom smakade kemikalisk hallon men jag gillar kemikalisk hallon :)


Något jag gillar bättre än kemikalisk hallon är kemikalisk jordgubb! Jordgubbsmjölk är nog den godaste drickan som finns. Jordgubbschoklad är också huuuur gott som helst, enligt mig så jag blek tokig när jag såg dessa i Nettos reklamblad och köpte hem en påse Polly summer berries där det finns 4 olika färger. Märdchoklad med smak av jordgubbs, mjölkshoklad med smak av jordgubb, vit choklad med smak av smultron och rosa choklad med smak av smultron. Jag har inte hunnit smaka dessa än men kommer göras ikväll men jag vet att jag tycker om dom, förpackningen är så himla söt och de är de små pollysarna med! :)


Marabou Passion med chili
Pappa fick syn på denna när vi handlade på Ica så vi köpte den också, nyheter måste provas! Vi äppnade den på vägen hem och båda gillade den! Kex chokladen var godare men denna var också supergod, som choklad är... Man känner sig nöjd efter 4 bitar ungefär och det är ju bra, så man inte mumsar i sig allt på en gång som jag brukar göra! :D

Imon dom närmsta dagarna kommer jag lägga upp recept på Persiko cupcakes med persiko smörkräm, kladdkakscupcakes, brownie cupcakes och rabarber och jordgubbspaj! :)

1 kommentarer on "Nytt somrigt godis!"

Susann & Göran on 16 maj 2010 kl. 11:12 sa...

Choklad passionsfrukt=supergod, NAMS!!

Skicka en kommentar

 

Cupcakes 'n' stuff! Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez